Selam kızlar bebeğim 13 aylık oldu bu zamana kadar asla mama içmedi anne sütü aldi şimdi normal inek sütü teklif ediyorum kabul etmio icmio meyveli sekerli vs deniyorum alışsın diye onu dahi içmiyor gündüz 3 kez geceleri de 4 5 kez kalkar birinde düzgün emerse diğerinde düzgün emmez ağzına alir yani alışkanlık için kalkıyor diye düşünüyorum uykular harap oluyor ikimize de artık ben de emmedigi zamanlar bazen ağrır sızlardi gogsum ama artık pek olmuyor sütüm de azalıyor gibi artık ama kesmeyi düşünüyorum bazen sırf ısırmak için bile açmaya çalışıyor herneyse 13 aylıkken veya benzeri aylarda sütten kesenler oldumu uyku süreci nası ilerledi veya ne yaparak kestiniz ? Aramızdaki bağ zedelensin istemiyorum biraz daha beklesem diyorum ama kiyamiyorum da sizler nasıl yol izlediniz şimdiden teşekkürler ..