7 ay 12 günlük bir oğlum var anne sütü veriyorum hiç mama vermedim ek gıda sürecine başladığımızdan beri hiç bişi istemiyor aslında zorlamıyorum ama tam yedi diyorum yediğinide kusuyo bazen sadece anne sütü almak istiyor ne yapacağımı şaşırdım bizim gibi olanlar var mı ne yapmam lazım