Günaydın kızlar
Kızım 18 aylık ve daha 1.5 ay önce anne demeyi öğrendi . Normalde sürekli anne anne diye gezerdi uyanınca beni kaldırmak için anne diye bağırırdı ben kalkana kadar hoşuma da gidiyordu açıkçası çünkü çok konuşan bebek değil. 1 haftadır kalkıyor hiç seslenmez benim uyanmamı bekler aklına gelirse beni göremezse falan anne diyor üzüldüm açıkçası neden böyle yaptı 😕