mbarlasu Kızlar dün akşam bi iki defa yaptı bugünde ara ara o şekilde yürümeye devam ediyor. Üst komşumun 5 yaşında kızı var o bu şekilde yürüyor onunda tamamen kasıtlı acaba dedim onu mu taklit ediyor. Ne zaman yapmayı bırakır acaba bebeğim?
Feyzosumunannesi mbarlasu Normal bence. Benim kızım da o aylarda 1 hafta kadar yaptı. Eltimin oğlu 1 ay kadar aralıklı olarak o şekilde yürüdü. Zamanla unutuyorlar.