saremomm_ Kızlar az önce bebeğimin kakasında kan gördüm çok az ama iplik gibi huzursuzluğu vs yok doktora götüreyim mi sizce hemen yaşayan var mı sebebi ne olabilir ?
Feyzosumunannesi saremomm_ Alerji olabilir. Mama yiyor ise mamasını değiştirin,emiyorsa yediklerinize dikkat edip takip edin. Doktora gitmeniz de fayda var ,geçmiş olsun 🌸