Uyku konusunda artık fazlasıyla zorlamaya başladı.. gerçekten tahammül edemiyorum neredeyse doğduğundan beri uykuyu seven bir bebek değildi zaten ama özellikle geceleri dayanamaz oldum sürekli bı gerginlik halindeyim…nasıl sakin kalacağım, bu süreci yöneteceğim bilemiyorum. Ayakta veya meme de uyuyor destekli uyku yüzünden zaten bunları yaşıyoruz biliyorum ama bırakamıyoruz. Gündüz uykularını düzenlemeye çalışıyorum 3 gündüz uykusu yapıyoruz çoğunlukla ama saatler rutin değil.. gece uykusuna bazen hemen geçer bazen çok çok zorlar… Gece uykusunu geciktirmemeye çalışıyorum elimden geleni yapıyorum ama yok…
Sizde durumlar nasil? Neler yapıyorsunuz?