Kızlar bebeğim 3 aylık ve doğduğundan beri süt sağıp veriyorum arada mama ama ne verirsem vereyim 60,70 çok nadir 100 cc içiyor normalde 120 içmesi gerek 2 saatte bir . Gelişimi ortalamanın içinde ama zayıf şuan 5 kilo boyu da en son 60dı gören cılız diyor 1aylık mı diyor moralim bozuluyo bu bebe neden yemiyo anne sütü ve mama veriyorum mamayıda değiştim ama yine aynı sütte de aynı bunu yaşayan var mı?