kuzeymommmm anladım bunları yapıyor olması çok çok güzel. çocuk nörolojiden randevu alırsanız orada vücudundaki kas tonusunu kontrol ederler eğer bunlarda da bir sıkıntı yoksa, 2-3 ayda bir takip önerir. sonrasında da bebeğinizin gelişimi normal seyretmeye devam ettiğinde takibi bırakır 🌸