aygokk döndüğünde rahat ediyorsa cevirmenize gerek yok neden ceviiryorsunuz , zaten büyümüş o kendini kurtarır. Birde ağlıyor demişsiniz bebekligindne beri kusan bir bebekse reflusu vardır ondan yüz üstü donuyordur. Belki de hiç birşeyi yoktur yüz üstü yatmayı seviyordur benim oğlum gibi en rahat pozisyonu o