kader22 seda2 seda2 benm ilk öğrendiğim zmn 462 çıkmıştı kese yoktu 7 gün içinde tekrardan kan vermiştim bu sefer bebeğimin kalp atışları kesesı hersey vardı hamılesin betana göre hakkında hayırlısı olsun bende ilk kimyasal mı dış gebelık olur dıye endişe duymuştum çok şükür olmadı öyle bir şey
busranursevilen seda2 bir hata sonra yine test yap Yükselme değerine bak ama bence hamilesiniz varsa da şimdiden hayırlı uğurlu olsun saglikla kucağına almak nasip olsun
pinar180 seda2 hamilesiniz kimyasal olup olmamasını öğrenmek için tkrr beta baktırıp artığ artmadığına bakmak lazım diye biliyorum canım