ayseguloget Neden olabilir acaba dil bağı vardı kesildi sürekli süt inince ses cikartarak emiyor damaktan sanki memem ayriliyor agzinda tekrar birlestiriyo gibi sanki sesi burda anlatamadim ama cork cork yapiyor
pinar180 ayseguloget sür çok olduğu için yutarken geliyordur o ses. Bütün emme bpyunca devam mı ediyor yoksa sonlara doğru azalıyor mu o ses ?
ysmnabd ayseguloget damagi düşmüş olabilir , emzik emiyor mu ? Emzik veya memeyi aniden ağzından.cektiginiz oldu mu
asyabebek44 Bendede bazen oluyor, süt çok tazyikli olunca oluyor sanırım, süt tazyikli olduğu için memeyi iyi kavrayamıyor ve süt içerken aynı zamanda hava da yutuyor Buda onu daha çok gazlı bebek yapıyor diye biliyorum
merveipkknn Daha cok sut cekmek icin guc uyguluyo gibi anladim ben kizimda biberonda oyle emiyodu basligi kucuk geliyomus meger buyuk basliga gecince rahatladi daha cok mama geldi agzina