Taftafgiller sagolun rabbim beternden korusun 3,5 yasında kızım var bide bebegm ozaman 27 gunluktu ikisinide aldm indm ama bide bana sorun kızm aglıyor onu saknlestrmeye calısyprm dger trftan bebegn ıhtıyaclarnı alıyorm ben 6.kattan inesiye 2 kez daha salladı annelerin depremden korkma lüksü yok bebekleriini düşünmekten korkuyolar indim asagı ana baba gnu parka gittm inan duracak yer yok tıklım tıklım yani Allah göstermesnde 6 subat depremi İstanbulda olsa bittik demek hayat durdu demek rabbim hepimizi korusun psikolojk olarak halen sallanıyorm arada