Ariyaarya sadece anne sütü alıyor canım persentil ölçeğine göre fazlaymış. Hemşireye kalsan iyi ama kaç doktora götürdüysem kilosu fazla, az emzir dedi. Reflü problemini de kilo tetikliyormuş. Mesela en üst sınırdan bile ay aralığına göre 2 kilo fazla idi. Ama su an 6 aylık yavaşladı normal sınırlara dönüyor.