Angelmom303 Kızıma anti reflü mama aldım cok kustugu için deneyelim dedik. İlk biberonu ictiginden beri huzursuz ağlıyor ıkınıyor sanki kussa rahatlayacak da kusamadigi icin daralıyor gibi anlamadım mamadan mı kaynaklı acaba neden olabilir
pimpiriklianne43 Angelmom303 ben8m oglumdada reflu var ama doktor ar mama verme kesinlikle dedi sindirimi çok zor gaz ve kabiz yapar dedi oğlum kolik zaten hiç denemedim
Angelmom303 3kedili2bebekli yapabileceğimiz bir şey var mı peki gaz kabizlik icin. cunku bu mamayi ictiginden beri kusmuyor devam etmek istiyorum
3kedili2bebekli Angelmom303 bu mamaya devam etmeyin bence yaramadı belli ki yada önce bir doktora sorun benim bebelerim de refluluydu ama kullanmadim doktor çok huzursuzluk yapar dedi bırak kussun dedi geçecek dedi öyle de oldu büyüdükçe geçti ama şu an kabızlık için zeytinyağı verebilirsiniz
Angelmom303 3kedili2bebekli eğer sorun cidden mamaysa bırakırım dün yorgunluk ve asiri uykusuzluk da vardı kızımda ondan da olabilir diye düşünüyorum
Angelmom303 3kedili2bebekli bu mamaya da başlayabilirsin deneyebilirsin reflu olabilir diyerek başlattı sorsam ne diyecek ki
3kedili2bebekli Angelmom303 mama yaramamış demek ki dokunmuş diyecek mamayı kullanmada kararliysaniz siz bilirsiniz ama bu mama cidden ağır ve dokunan bir mama reflü de geçici bir şey kilo kaybına vs sebep olmaz
Angelmom303 pimpiriklianne43 allah allah bana devletteki iki doktor da deneyebilirsin dedi hic boyle soylemediler ama bebeğime yaramadı galiba
Angelmom303 3kedili2bebekli icimden kullanmak gelmedi zaten bebelac gold kullaniyoduk onu icerken kusuyodu ama kilo alimi iyiydi ona dönücem esim de ben de ısınamadık
pimpiriklianne43 Angelmom303 bilemiyorum canim bizimde devlet doktoru ama kullanmanızı istemedi ben sordum özellikle ar kullanalimmi diye hayir sindirimi çok zor gaz ve kabiz yapar dedi reflusu zamanla geçer dedi bizde hiç denemedik
pimpiriklianne43 Angelmom303 yani denemişsin bebeğine yaramamış kizim 6 ay boyunca ar yemişti hiç bir sorun olmamıştı oglumada yedirmek istedim doktor kabul etmedi