emel1 Kızlar 17 günlük bebeğim var bugün banyodan sonra koltuk altına krem sürerken farkettim küçücük beze var normal mi sizce yenidoğanda beze olması endişelendim biraz
Themom_ emel1 Minik sivilce gibi mi yoksa içi dolu mu? Minik sivilce gibiyse korkmayın oluyor öyle yenidoğanlarda ama içi dolu gibiyse kontrolünüze daha varsa doktorunuza direk mesaj atıp sorun aklınızda soru işareti kalmasın
eymenku Tam koltuk altında mı yoksa memesinde mi anneden geçen hormonlar sebebiyle memede şişlik olabilir bişey yapmaya gerek yok kendiliğinden iner