ciomomss ay karma aşısını yaptıran var mı yaptırdıktan sonra yan etkileri gördünüz mü bilgisi olan yazabilir mi kızlarr
ygmrln ciomomss ben tüm özel devlet aşılarını yaptırdım hiç ateş olmadı aşı yeri ağrırdı bi kaç güne oda geçerdi. Korkmayın eğer daha önce ki ay aşısında öyle bir ateş yan etki görmediyseniz bunda da görmezsiniz
kff ciomomss bugün olduk yani 9 Mayıs . Sabah saat 10 da aşı vuruldu öğlen 2’ye kadar bi sorun olmadı ama aşırı huysuz huzursuz gergindi ağladı hep ve ateş çıkmaya başladı. Emmek istemedi . Ateş düşürücü verdim biraz rahatlattı gibi oldu ateş düştü biraz ama hala huzursuzluk devam etti. Uyku tamamen gitti. Akşam daha çok ateşi çıktı hep bağırdı yüksek sesle ağladı. Yine ateş düşürücü verdim. Çok düşmedi. Sirkeli su falan sürdüm. Bizi zorladı ama inş sizinki çok kolay geçer. Hemşire zaten yüksek ateş yapacağını söylemişti çok huzursuz olur dedi
simay12n kff bizde dün olduk aşı gece aşırı huzursuzdu bugünde böyle uykusu var uyumuyor yatmıyor oturmuyor bitik durumdayım ne yapıcam bilmiyorum kaç gün sürdü sizin bu huzursuzluk
ciomomss maşallahı oluyor genelde hiç yan etki yaşamadık ama bir 4. ayda bir de 18. ay aşılarında annelerin çok yan etki gördüğünü okudum bir kaç yerden korktum ya zaten aşı sonrası yan etkilerden korkuyorum çok çaresiz kalırım gibi geliyor🤦🏼♀️🤦🏼♀️
hulyakkan1 3 gün önce olduk ilk gün can acısıyla biraz uyudu akşamı huzursuz ağlamalar oldu ama geçici sabır gerektiriyor sadece ateşi en fazla 37.2 oldu kontrol ettim hep bir çay kaşığı kadar dolu olmayacak şekilde calpol verdim doktorum ver demişti bi sorun olmadı çok şükür
bekt55_ ciomomss bizim yan etki olmadı ateş huzursuzluk gibi bı tek bir hafta burun tıkanıklığı yaşadık hata hastalandı diye doktora götürdüm aşıdan dedi doktor
cloudsea ciomomss Geçtiğimiz salı yaptırdık,menenjit olduğunda çok ağlamıştı sakinlestirememistik resmen travma kaldı ama bu aşılar o kadar can yakması çok şükür.37,5 ateş gördük en yüksek,uykulu ve mızmızdı 2 gün onun dışında bir sorun yaşamadık çok şükür