canmanayvesuyu sekerbebek30 molfix pure soft kullanıyoruz memnunum. Goon sarısını kullandık 2-3 aylıkken çok sızdırdı premium soft olanı erkek bebek bilmiyorum bizden kaynaklı mıydı ama bence değildi goon erkeklerde sızdırabiliyormuş diye de okumuştum burda
bilgedm sekerbebek30 Molfix mavi paket neredeyse her bezde çiş sızdırdı. Goon sarı paket kullanıyorum çok memnunun sızdırma çok nadir yaşadım 2 ya da 3 kere pişik vs yaşamadım ama sadece gündüz kullanıyorum gece ve dışarıda her ihtimale karşı Prima pc ya da harmonie kullanıyorum.
mamabear_ sekerbebek30 goon kullanmadım ama molfix’ten memnunum. Mavi paketi de pure and soft sarı paketi de kullandım fark yok bence
drykhvc Ben doğduğundan beri Sleepy natural kullanıyorum çok memnunum hiç taşma falan da yapmadı bu dediklerinizi hiç kullanmadım
sekerbebek30 drykhvc bende öyle arada prima kullandım bi ama bebeğim 7 aylık oldu geceden sabaha cok cis yaptıgı icin kokutuyor rahatsız oldum
larenada Bende sleepy bio natural kullanıyorum bebeğim doğduğundan beri. yaklaşık 2 aydır aldığım paketlerde bende aynı sorunu yaşadım ve bezler eskisi değil kesinlikle resmen iç pamuğu azalmış ve naylon bir ürün gelmiş gibi. Firmayı aradım numune de gönderdim ama hiç bir sıkıntı olmadığını söylediler yenisini göndermek içinde evde ki 45 bezi iade etmemi söylediler. Sözde büyük ve köklü bir firma ama 45 bezin peşine düşücek kadar da küçükler…
gokcemevaa Merhabalar konudan bağımsız olarak elimde hiç açılmamış ⅔ numara Prima premium care 4 er paket bez var uygun fiyata vermek istiyorum. 2 pakette 1 numara sleepy sarı paket var dönüşlerinizi bekliyorumm 🙏🙏
gokcemevaa sekerbebek30 Molfix mavi kullanıyorum genel olarak memnunum ama taşma sorunu oluyor çişini kakasını çok yaptığında. Goon premium Softta denemiştim memnun kalmıştım dokusu,taşma yapmayışı güzeldi.