Kızlar kızım 2.5 yaşında şuana kdr tüm özel devlet aşılarını falan yaptırdım düzenli doktor takibinde oldu ama hiç kan değerlerine baktırmadım ama baktırmak istiyorum yalnız tam kan sayımına çok ücret çıkartıyorlar sağlık ocağı yapıyor mu çocuklara bir sorayım dedim