Benim bebeğim 13 aylık. Yaklaşık 2 haftadır gündüz mamasını kestim. Sadece akşam yatmadan önce 150 cc suya 4 ölçek mama koyuyorum doktorum öyle önerdi. Onlar için mamadan çok suya ihtiyaçları var dedi. Gece de uyanınca mama veriyordum onu da kestim sadece emzikle uykuya dönüyor. Bence de biraz fazla 5 kere mama bu ayda. Mamayı yavaş yavaş azaltıp bizim gibi gıdaya yönelmesini sağlarsanız daha iyi olur. Bilinçleri geliştikçe mamayı da bırakmak çok zorlaşır sizin için