Ben doğduğundan beri ayak alkışı diye şarkı uydurdum hep birbirine vurarak sürekli oyun haline getirdim şarkı ile özdeşleştirdi bunu. Söylemeye başladığım anda kendi ayaklarini tutmaya çalıştı sürekli deneyince kasları olgunlasti tabi bir süre diş kaşıdı ayak parmaklariyla😂 sizde deneyin bi alkış olayını kendinizi de kasmayın her çocuk yetenekleri ayni dönemde kazanmaz elbet yapacaktir