Kızlar kızım 7 aylıkken boyu 74 cmdi 6 aylık doktor kontorolümüzde doktorumuz boyunun 72 cm olduğunu ve 1 yaş boyuna geldiğini söylemişti * hamileykende hep uzundu boyu boydan uzun gidiyor 7. Ay kontrolünü sağlık ocağı yaptı 74 çıktı bugün 8aylık olduk ve boyu uzadı kontrolümüz 9. Ayda bu şekilde boy uzaması normal mi kafama takıyorum eşim aşırı uzun gelmiyor bana ailesinde babası uzun 2 abisi uzun eşimde uzun duruyor ama aşırı uzun değil 1.78 genetik mi acaba