Arkadaşlar sekiz aylık kızım var 3. Ayında farkettim ben doğduğundan beri mi yapıyordu bilmiyorum ama sol ayak baş parmağını büküyor öyle tutuyor elimle düzeltiyorum tekrar yapıyor sağ baş parmağınızda büküyor ama sol daha çok öyle kalıyor çocuk doktoruna sorduğumda kendisi yapıyor normal bişi yok dedi başına gelen varmı