akd240_ canım senin gibi çok anne var forumda emin olabilirsin bende onlardan biriyim benim kızımda maşallah barekallah çok hareketli 1 sn durmuyo abartmıyorum .çok iştahlı da değil haliyle çok kilo alamiyo ama elhamdülillah sağlığı yerinde. Gelişimi yerinde diyosun çok iyi maşallah büyümesinde doktorun bı sknti gormuyosa persentil kaybınız yoksa hiç dert etme. Varsayalım ki böyle bı kaybınız var ve gelişimini etkilemeye basliyo o zaman doktorunuzdan yüksek kalorili raporlu mamalar tozlar vs oluyo ya talep edersiniz yada doktorumuz önerir zaten. Hayatta herşeyin çaresi var lütfen üzmeyin kendinizi bugün parkta kızım için döne döne bu nasıl 7 aylık çok zayıf çok zayıf deyip durdular. Dalga geçiyorum böyle diyenlerle sende aynısını yap.