Kızlar bana moral verin ben pazartesi günü ameliyat olacam olmam lazım😞ama gurbetteyiz eşim olacak insan geçen 5 gün izin aldığı için yeni bir izin vermiyorlar ve oğlu! 3.5 yaşında şu an bile biraz rahatsız kusuyo ishal pazartesiye kadar inşallah çok iyi olur ama eşim izin alamıyor ve sabah 7 de işe gidip akşam 6 gibi geliyor çocuğu kendisiyle iş yerine götürürüm diyor sabahın köründe çocuk onunla işe gidip orda ne yapacak akşama kadar 😞😞çok üzgünüm gerçekten ne yapacam aklımdan çıkmıyor ameliyat olmak bile istemiyorum 3 4 gün kalırsın dedi doktor , bende açık ameliyat olacam yanımda hiç kimse olmayacak kimse gelmiyor da ailelerden kendimi gectim oğlum için hemen kalkacam inşallah ama çocuk ne olacak bilmiyorum, zor da yemek yiyen bir çocuk kim ben gibi düzenli kahvaltı verir gerçekten kafayı yiyecem bana Moral verin ne olur 😞😞