ebruarasmom
Sezeryan sonrası 5. Günde kontrole gittiğimde doktoruma karnım inmedi sarkmaya başladı dedim korse kullanabilirsin demişti. Kullandım ama pek rahat edemedim düzenlide kullanmadım daha çok toparlayıcı tayt giydim yani eskisine göre iyi ama korseyi düzenli kullansam bence daha iyi olurdu 😅 3 ay oldu artık düzelir mi bilmiyorum