miniksavasciveannesi Oğluma tuvalet eğitimini başlamak istiyorum ama bı yanım aşırı korkuyor yokmu bunun en kolay kesin tutar dediğiniz yolu bizim zor kismimiz konuşma yok anne baba bı kaç kelime var ama konuşma yok .s nasıl ogreticem 🥺
dayes miniksavasciveannesi konuşma olmamasının sebebi ne acaba, uzmanla görüştünüz mü? Eğer bununla ilgili bir sorun yaşıyorsa tuvalet eğitimini de etkileyebilir
zeynptgb miniksavasciveannesi yanlış anlamayın ama tuvalet eğitiminden önce dil konusu üzerinde yogunlasmalisiniz. Ki benzer süreçten geçtik çok zordu Dr psikolog vs sonrasında başladık tuvalet eğitimine.obur turluanne ve çocuk için çok yorucu ve yıpratıcı oluyor.umarim yanlış anlaşılmadim🙃
GezginPaNDa miniksavasciveannesi acele etmeyin . Ama heveslendirin. Sizi tuvalette görüyorsa gel sen de oturmak ister misin . Hadi gel sifona basalım gibi özendirmeler olabilir.
miniksavasciveannesi dayes benim oğlum özel çocuk beyin tümörü ile mücadele ediyoruz oyuzden hep hastanelerde yedik tabikide konuşma derslerinde aliyoruz yavaştan başlıyor çok şükür kelimeleriniz çoğalıyor ama aktif şekilde değil 🤷🏻♀️
miniksavasciveannesi Mommyhann hep hastanelerdeydik gelişim olarak geriden geliyoruz ama tabi desteklerinizi alıyoruz
Fidelcee Bizim bir tanıdığımız konuşma gecikmesi olan çocuğuna öğretmişti çocuğun çişi gelince pipisini gösteriyordu. Ama ben olsam kendisini iyice ifade etmeden başlamak istemezdim wc eğitimine.
miniksavasciveannesi zeynptgb yok çok güzel anlattınız teşekkür ederim 🥰 biz rehabilitasyona gidiyoruz bireysel dersler konuşma derslerimizi alıyoruz benyabastan tuvaletede başlamak istediğim için sormak istedim cnku oğlum özel çocuk hep hastanelerdeydi oyuzden öğrenme çağında bitek beni gördü benim konuşmamda yeterli olmadi tabi ona
coldplayy miniksavasciveannesi Geçmiş olsun, acele etmemenizi tavsiye ederim, inşallah atlatırsınız kolaylıkla bu süreci🌻
dayes miniksavasciveannesi çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun, bence acele etmeyin o zaman biraz daha konuşması gelişsin kendini daha rahat ifade ettiğinde sizin için de daha az yıpratan bir süreç olur bence 🌸
Mommyhann miniksavasciveannesi cok gecmis olsun bi kaçgün denersiniz olmazsa biraz zamana bırakın elbet bigün alışvaklar nasııl olsa cok sevdiğim bi ablamın sözü vardır kimse 10 yaşında bezlenmiyor herkes bigün öğrenicek geç olsun güc olmasın
zeynptgb miniksavasciveannesi rabbim şifalar versin inşallah.anne olarak l demeden leblebinin tüm çeşidini anlayıp getiriyoruz ya o yuzdmrn de bu gecikme oluyormuş.anlasak da anlamamazliga getirip çocuğu konuşmaya teşvik etmek lazımmış.su istiyorsa misal kırmızı bardaktan mi istersin bardağın kırmızı mi olsun vs vs diye konuşmak gerekiyormuş…
miniksavasciveannesi coldplayy yok acele etmicem ama ufaktan ufaktan denemek istiyorum hani kolay yontenlmleri varmı diye hanımlara sormaknistedim çok saolun 🌸
Alparslaninannesii miniksavasciveannesi merhabalar erkek çocuğu olduğu için belki ilk zamanlar yine siz bilirsiniz tabiki ama ayakta çişini falan yaptırmıştım oğluma çok hoşuna gitmişti 3-4 ay sonra oturarak çişini öğrettim bide bezi tamamen kestim ben geceleri de bağlamadım çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin bian önce İnşallah 🙏🏼
A2B4 miniksavasciveannesi canım 3 yaş ta birkaç kelimenin olması çok normal degil bekleme ve bir değerlendirme aldır
miniksavasciveannesi A2B4 alıyoruz desrlerimizi ama hastanelerde büyüyen bir bebek olunca işler biraz zor oluyor ama yavaştan ilerliyoruz 🤲🏻
miniksavasciveannesi zeynptgb yapıyorum onları öğretmenleri anlattı hep dikkat ediyorum ama bizim sorunumuz beyinde olduğu için işler biraz zor ilerliyor 🤷🏻♀️