surahasans Kızlar 18günlk bebeğim var beni emiyor ama yetmiyor ben de emdikten yarım saat sonra mama verdim 120cc içti birşey olur mu ya tedirgin oldum açıkçası 🥺eleştirmeyin tecrübesizliğimden
Sin21 surahasans fazla olmus canım biraz🌷 ilk on gün 30 cc içti 40 çıkana kadar da 60 cc içti sadece mama alıyodu üstelik
Tinimini surahasans Sizi emdikten sonra mama içiyorsa 60cc yeter aslında. Ama sütünüzün durumuna da bağlı
Boncuk16 Canım aynı durumu bende yaşıyorum 7 günlük bebeğim 30 cc veriyorum geceleri 1 2 defa en fazla
Sin21 surahasans üzülme bişey olmaz her bebek farklıdır tabiki iştahı falan ama şu an doyduğunu anlayacak kadar büyük değil aranır durur o. Mama dışında emzir bol bol hem sütün çoğalır 🌷
YasminAlp__ surahasans canım daha çok küçük olduğu için ne kadar versen yer benim oğlum 3 buçuk aylık sadece mama yediği halde 120ccyi zor yiyor
YasminAlp__ surahasans büyümez tabiki bi kereden ama en fazla 60 ver 2 saat aralıklarla doymadığını anlarsan tekrar yaparsın
Sin21 surahasans hayır tabiki de en fazla gaz yapar midesi rahatsız olur başka da bişey olmaz bi kereden
Purple13 surahasans eleştirilecek bir şey yok sıkma canını hiç. 30 ile 60 arası ver canım.ilk ay doktor 30 ile 60 arası demişti.şu an 2 aylığız 90 ile 125 arası dedi doktorum.
Mutluluk Hangi devam sütünü kullaniyorsunuz kızlar ben de oğluma 2 gün.once hipp aldım ama içmiyor sevmedi hiç tadını bana önerebileceğiniz var mı başka acaba