Ya arkadaş bu ne. O ağlıyor ben ağlıyorum uyutacak şekil kalmadı. Normalde gezdirerek uyutuyorduk en fazla 10dkk sonra uyurdu. Rutin var, uyku Araldı var ger şey tamam ama yaklaşık 1 hafta felaket. Uyku aralık açmaya çalıştım olmadı, yolusun diye günde 2-3x dişariya çıkartım olmadı. Sakin sakin olmadı. Nezamana kadar bu sürüyor. Uykuya geçeceğimiz gibi ağlama kendine geri atmalar başlıyor. Kızıyorum diye çok üzülüyorum