20 aylık kızımı emzirmeyi bıraktırdığım ilk gün Dostinex kullandım. Pazartesi akşamdan bu yana emzirmedim göğüslerim ilk 2 gün çok ağrı yaptı sertleşti çok az sağım yapmıştım. Artık çok ağrısı yok ama hala çok sert göğüslerim sağım yapsam tekrar süt üretimi olur mu ne zaman geçer bu sertlik sağa sola yatamıyorum bile deneyimli anneler yardımcı olur musunuz ?