Kızlar merhaba bilem annelerim var benim bebeğim doğdu ve doğar doğmaz kuveze alındı kanda enfeksiyon olduğundan ve solunum sıkıntısından dolayı 10 gün hastanede kaldı bu süreçte bebeğimin kuvezi hep eğimli yani hafif dik bir şekildeydi elektirikli anakucagi filan da o şekilde bebeğim eve geldigi günden beri beşiğinde uzun süre uyumuyor 10 dakika 15 dakika en fazla ama anakucagi veya pusetinde uyursa 1 saat 1.5 saat uyuyor gece de emerek kolumda uyuyor beşiğine koyunca kısa süre sonra uyanıyor gece boyu bu durum beni yoruyor açıkçası besigine nasıl alıştırabilirim beşiği düz şekilde yastıkla filan desteklemiyorum omurga sağlığı için filan ama acaba besigin kendi incecik bir yastığı var onunla hafif basini desteklesem mi diye düşünüyorum fikir verin bana lütfen