Merryyy Oğlumdan geçen hafta kaka tahlili aldılar onda da Kalprotektin değeri yüksek çıkmış başına gelen var mı acaba neden yüksek çıkar alerjik demişlerdi yarın kontrolümüz var öncesi bilgi almak istiyorum 1201,3 çıkmış değer
aylss Merryyy Merhaba bizde de sonuö yğksek çıktı henüz kontrole gitmedik ne dedi doktorunuz. 5 aylık bebeğim süt yumurta diyeti yapıyorum şuan. Susam fıstık da yasak
Merryyy aylss bebeklerde yüksek çıkabiliyor dedi bu değer dedi doktorumuz şuan bebeğimin her şeyi normal gözüküyor muayene bulguları vs. Bir kaç ay sonra testi tekrarlayacağız bakalım o zaman ne çıkacak bizimde Süt ve süt ürünlerine alerjimiz var öyle denildi yani kanda çıkmadı ama bağırsak tepkiliymiş bizimkisi ek gıdadan önce deri testi yapılacak o zaman kesin anlaşılır raporlu mama kullanıyoruz şuanda biz
aylss Merryyy ben de süt yumurta yemiyorum emziriyorum sadece. Susam ve fıstıkta da kan oluştu. İnşallah düzelir bebişler. Ek gıdaya başlıycaz bizde 10 güne
Merryyy aylss inşallah valla bende en çok ek gıda döneminden korkuyorum neye olduğunu nasıl bulacağım merak ediyorum inşallah geçicidir biran önce geçer gider
Merryyy Senaa92 merhaba oğlum şuan 4 ay 13 günlük tekrar bakılmadı henüz değerimize belki önümüzdeki ay kontrole gittiğimizde tekrarlayabilir tahlili