canparcam123 Kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim var kolik bir bebek.bir arkadaşım balık yağı kullanmamı tavsiye etti hem sütun kalitesi için,bebeğe de kilo yaparmış ve gazi içinde çok iyi oluyor dedi kendisi çok memnunmuş. Var mı bir bilginiz yada kullanan?🤔🤔
ipek35 canparcam123 nparcam123 Evt süt kalitesini arttırır ben hamilelik boyunca emzirme döneminde hep takviyeye alıyorum hala omega 3 hapı dahil devam ediyorum .. bebeğe sağlıklı kg aldırıyor ama gaz sorununa iyi falan gelmiyo çeşitli prebiyotikler var denediğimiz maalesef geçmiyor 2 ay 15 günlük bebeğim