mnurelisa Arkadaşlar yaşayan var mı nasıl baş ettiniz neler yaptınız nasıl geçti ve tamamen geçiyor mu ?
naz2911 mnurelisa Benim hamilelikte oldu çatlak ve basur halada çekiyorum hemorr diye bi krem önerdiler onu aldım 2 gündür çok hafifledi ağrılarım benimkisi baya ilerledi emzirme dönemim bitince ameliyat olmayı düşünüyorum
Btlyc mnurelisa baharattan uzak durmaya çalışın kabız olmamaya dikkat edin procto glyvenol ün hem kremini hem de fitilini alın çok rahat edeceksiniz
melikekl3 mnurelisa bende önceden de vardı. Doğum sırasında zorlandığım için çoğaldı. Sonra onlar geçti eski halinde şu an yine var
Huma_kus34 mnurelisa ben hep yazıyorum hemoroid basur postlarına 3 yıldır bnde cektım onca kremler kullandım enson el yapımı kantoron yağında ferdîme derman oldu sabah akşam pamuğa döktüm oraya koydum yaparken acı çekmiyorum çok şükür ama orda meme gıbı ek parcacıkları kaldı onlar nasıl gıder erir bılmıyorum
Huma_kus34 mnurelisa gıdıyo suluk tedavısıyle bırde bı sprey varmış o jön yok edıyolus burda bı hanım söylemiştı bna 800 küsür fıytı vardı
Aintyourmama Benim hamilelikte kötüleşiyor çok şükür doğumdan sonra hiç sorun yaşamadım at kestanesi kremi çok iyi gelmişti bana
Ayse5100 mnurelisa aynı sorun bende de var ağrı acı yapmıyor sadece orda olması beni rahatsız ediyor bir türlü doktora gidemedim bı krem merhem herhangi bişey var ise sürünce geçen bize onerseler çok iyi olur
traineemom mnurelisa ay ilk doğumda olmuştu ama hemen geçmişti, şimdi 32 haftalık oldum birden başladı 2 gündür çekiyorum bu gün krem aldım deniyorum bakalım ne olacak
ozge6609 Doğumla birlikte bende hem makat çatlağı hem basur oluştu, doğumdan 2 buçuk ay sonra amelliyat oldum. İyi ki de olmuşum ne ağrı ne sızı hiçbir şey kalmadı.