MinikMucizemm_ her manada şeker var. Lütfen bu internet sayfasını incele. Oradan küçük bir alıntı ekliyorum
"Bebeğinizin Enerjisi ve Gelişiminde Şekerin Rolünü ### Açıklamak
Şekerin bebeğinizi nasıl etkilediğine bakalım.
Enerji Kaynağı ⚡ : Şeker, bebeğinizin büyüyen vücudu için birincil enerji kaynağıdır. Bebeğiniz laktoz gibi formül içeren şekerleri tükettiğinde, sindirim sistemi bunu glikoza parçalar ve bu da vücut boyunca taşınarak günlük aktiviteler ve büyüme için gereken enerjiyi sağlar.
Beyin Gelişimi 🧠 : Şekerlerden elde edilen glikoz, bebeğinizin gelişen beynini desteklemek için çok önemlidir. Beyin, özellikle hızlı bilişsel gelişimin gerçekleştiği yaşamın erken evrelerinde enerji ihtiyaçları için büyük ölçüde glikoza güvenir.
Büyüme ve Gelişim 🌱 : Şeker sadece enerji sağlamakla kalmaz; aynı zamanda genel büyüme ve gelişimi de destekler. Dokuları inşa etmek ve onarmaktan sorumlu hücrelere yakıt sağlar, sağlıklı kemik, kas ve organ gelişimine katkıda bulunur."
https://organicsbestshop.com/blogs/organicsbestclub/sugar-in-baby-formula