tospikannesi_ Ahahha bende az kala canımdan oluyrodum🤣
iyi yanları
maaşını tam gününde yatar.
Asgari ücretin üzerinde alınır.
Günün nasıl geçtiğini anlamadan gün biter.
Zeki olursan üst mertebelere hemen geçilir
( müdür yardımcısı müdür gibi )
Kötü yanı ise
Skt sorunu
Kasa açığı
Envanter açığı
Personel eksikliği
Bunların hepsi cebinden çıkıyor malesef daha niceleri var Allah belasını versin şokun diyeceklerim bu kadar 🤣🤣🤣