annesininkuzusu455 tekrar merhaba, kayınvalidem geldi bu dönemde destek olmak için. Sık sık soruyordu, ben ilk günler çok üstelemeden soruyordum o zaman altına da olsa yapıyordu. 2 gün önce sık sormayalım dedim stres oluyor yapmıyor dedim 2 gün önce 2-3 saatte bir sormaya başladım. İlk gün yaptı sabah çişini ama biraz altına biraz lazımlığa, sonra hep altına yaptı. 2 gün önce gece sakin sakin kaldık hadi annecim benimle tuvalete gel çişim var dedim geldi yaptım o da gördü şaşırdı hadi sıra sende dedim ve gitti oturdu yaptı çişini.. ikimiz de çok sevindik sonra çişini alıp dökmesini, klozet kapağını kapatıp sifonu çekmesini söyledim yaptı çok sevdi sifon çekmeyi babası geldi alkış yaptık. Bunlar kayınvalidem gidince oldu tabi evde biz bizeydik. Bugün şükür ki hepsini lazımlığa yaptı ama kaka yapmadı ve kakasını tutuyor yarın yapar umarım