Liliyy 2 yıldır kirada oturuyoz 14 bin temmuzda zam yapılır 20 bin olur heralde şöyle ev iş yerine çok yakın eşimin birde 25 km uzaklıkta olan lojman var sizce lojmandamı oturmak yoksa şimdi oturduğumuz evmi i 3 yıl sonra tayin çıkması var
merveems Verdiğiniz kira ücreti yol parasına gidecekse iş yerine yakın oturun daha iyi ama bütçenize katlısı olacaksa bence tayini bekleyip lojmanda oturabilirsiniz
Liliyy merveems yani büyük şehir yazı var kışı var birde eşim vardiyalı çalışıyo sürekli gitgel yorar diye düşündük Bi yandanda kira enayi gibi aldığımız maaşın yarısı gidiyor kararsız kaldık