Susuu28_ su an terliyorsa su an bile inceltin, bebek ama büyümüş 40 çıkmış artık siz ne giyiyorsaniz 1 kat fazlası 3 aydan sonrasi direk ne giyiyorsaniz onu giydirin ki yazın askılı zibindan başka kıyafet giydiremeyeceksiniz inanın eğer istanbuldaysaniz 1 ay sonra bile tişörtle terler 1 kat fazlası için şöyle bir açıklama getireyim eğer siz askılıyla yada tişörtle duruyorsaniz su an evde bebiş uzun kollu zibinla atletsiz durmalı siz uzun kolluysaniz bebek atlet üzerine uzun kollu siz atlet üzerine uzun kollu giyiyorsaniz bebiste bir yelek daha olacak o kadar tişörtün bir kat fazlası zıbın tulum değildir bebiş 2.5 aylık ve terliyorsa su an kalın giydirdiniz demek