sekerbebek30 yeşil sleepy mi Mavi mi? Yeşilin kalıpları maviden de küçük çünkü. Benim de bebeğimi sıkıyor. Her yerden çiş kaka sızıyor bıktım usandım çok almıştık bezi kullanalım bitsin diye bekliyorum. Prima aldım ben artık uğraşamayacağım. Kaka sızınca alt açma bezini çöpe atıyorum bir sürü ıslak mendil, kirli çamaşırları yıka deterjan elektrik su bunlar da masraf gözümüze görünmüyor sadece. Neyse sonuç olarak sıkıyorsa sıkıyordur ya maviye geçin ya bir büyük bedene, burada kilo takip etmeyen çok anne var ki haklılar