Kızlar bişey soracağım. Bebeğim meme almıyor mamayla besleniyor 3 aylık tam olarak. Herkes tutturmuş bebeğe su ve anne sütü almıyor mama içini yakar. Doktora sorduğumda mama zaten suyla yapılıyor dedi. Ama herkes doktorlar abartıyor su ver onlar bilmez diyor. Siz ne zaman su verdiniz