Kızlar grip oldum acile gittim bugun bebegimi birakacak kimse yok onuda göturdüm zaten oda hapsurmaya basladı ama sadece hapsurması var.gitmişken onuda gosterim madem ilerlemesin diye düşündüm.dr.bogzina bakti bademcigi şismiş dedi antibiyotik yazdı?bide atesi cikarsa die carpol yani bu durumda kullanmak gereklimi gerckten bilemedim bademcigi şistigi içjn.gerek olmasa dr.yazmaz diceksiniz ama bende bi anne olarak sorguluyorum sonuçta.18 aylik bu arada