Merhaba,benim oğlum 23 aylık,3 gündür başladım,çişi geldiğini anlıyor,ama lazımlığa oturmuyor,hatta tutuyor bir süre,korkuyor,aonra da altına yapıyor.1 ay önceden lazımlık aldık alışması için,ilk günden elbiseyle oturuyordu,havalar ısınınca başladım,ama şimdi lazımlığa çişi geldiği zaman elbise ile bile oturmuyor.
Siz gözlemleyin,ikiniz de hazır hiss etdiğinizde başlaya bilirsiniz.