Hnımlar merhaba fikirlerinize talibim🥹 Çok katı bir anne değilim ama kurallarımız var paketli gıdalarda züber fellas gibi markalar hariç asla almadık,dondurma sık sık yemeyiz, yedirmiyorum kendiside zararlı olarak biliyor sadece dışarda ikram edilirse yada yaşıtları yerken payına düşerse izin alarak pek tabii yer. Bende zaten yanlarında asla yemiceksin demem bu seferlik ikram oldugu için alabilirsin derim. Belli şeylere direk hayır demek yerine hep açıklamasınıda yaparım. Ama sorum şu her yiyeceğinde bana soruyor, sormasıda güzel fakat bu bazen genel her konuda oluyor yapabilir miyim gidebilir miyim gibi gibi. Bu 3 yaş civarı normal midir yani banada bağımlıymış gibi ya da dışardan ben onun gözünü çok korkutmuşum gibi bi profili var bazen üzülüyorum acaba benim mi bi yanlışım oldu 🥺 Hiç takılmamalı mıyım bu duruma. Bu arada bana da çoook düşkündür, ufak bi sesim yükselsin hemen ağlar bana dayanamaz bende ona tabiiki🥹 İlişkimiz iyi anlayacağınız güzelce konuşur anlaşırız (3 yaş inatları hariç😂)