Pazar gecesi bi öksürükle başladı ve sabahına 39 derece ateşle hastaneye gittik film çekildi kan tahlili verdik sağ akciğerinde iltihaplanma ve kanında enfeksiyon olduğunu söyledi doktor. Solunum yoluyla birinden almış olabiliceğini söyledi ama geçen hafta kimseyle görüşemedim etrafımda hasta da yoktu. 5 gün yatırdı daha bugün çıktık ama antibiyotik tedavisine evde devam edecem. Ve çocuk servisi hep enfeksiyondan yatanlarla dolu çok dikkat edin