Devlet hastanelerinde emzirme danışmanı oluyor mutlaka. Yakınızdaki bir hastaneye başvurmanızı öneririm. Ben gebe okuluna gitmiştim hamileyken, nasıl emzirileceğini anlattılar. Doğumdan sonra da memeye tam tutturamadığım için emzirme hemşiresine gittim tekrardan. Orada yardımcı oluyorlar. Daha sonra tekrar gittim. Yine yardımcı oldular.