kocamer tazeeanne1 Remington S8540 keratin ptotect diye geçiyor ama bütçenizi aşıyor ise diğer serileri de güzel ama bu baya iyi düzleştiriyor keretin bakımlı zaten ♥️ Yıllardır kullanırım cok şükür 🙏
sheesyelllow tazeeanne1 Philipsin düzleştirici taragini aldım kesinlikle tavsiyemdir. Kabarık ve dalgalı saçım var 10 dk bile sürmeden dümdüz oluyor saçlarım.
zeyneppce sheesyelllow hangi modelini kullanıyorsunuz benimki de kıvırcık kabarık dümdüz olmasa da olur biraz sakinlestirse yeter işime yarar mı acaba