fraubi Merhaba kızlar normal mopla her odada su değiştir, kova taşı bilmem ne çok yoruyor beni.Acaba buharlı mop alsam kullanışlı mıdır?
KLORAK fraubi ben viledanın buharlısını kullanıyorum ama o silmek için degil sildikten sonra dezenfekte etmek için, zaten bu tarz paspaslar tüm evi kirliyken silmek için ideal degil paspası yıkanmadıgı için (silme esnasında) Sadece su ile çalışıyor
fraubi Hazom Evet ya hemen bozuluyor falan demişler. Ama bir arkadaşım da deerma markasının 3 yıldır kullanıyor ve memnun.
Hazom fraubi Buydu benimki Paspas ilk odada kirleniyor toz oluyor çıkarıp yıkamam gerekiyordu. İyice zorlaştırdı klasik vileda aldım ben. Mutfağı elimle siliyorum zaten
fraubi Hazom Evet ben de bunu düşündüm.Arkadaşımda da bu var.Ama yedek başlık alıp 3-4 tane her odada değiştirir sonra yıkarım makinede diye düşünmüştüm.😃
fraubi Hazom Klasik viledaların kovasını her odada değiştiriyorum suyunu ve çok zor oluyor benim için su boşalt,doldur vs.
dreamm fraubi valla benimde bundan vardı hemen su püskürtme haznesi bozuldu 😕 bende vileda kullanıyorum
fraubi dreamm Evet çok yorum var hemen bozuluyor diye ama 3yıl kullananlar da var arkadaşım gibi.Biraz şans işi galiba 😃Bir de içine kimyasal koymak bozuyormuş hemen .
Hazom fraubi haklısınız çıkmaza girdik 😂😂 Annem de kullanıyor ama 2 yılı geçti bozulmadı isterseniz deneyin
dreamm fraubi evet evet kimyasal koymayın diyorlar ben sadece su olarak kullandım ama hemen bozuldu dediginiz gibi şans işi biraz 😊
fraubi KLORAK Bundan tr de yok galiba hiç rastlamadım araştırırken. Çok teşekkür ederim ☺️Ben aslında kovayla uğraştırmayacak bir şey arıyorum 😆