Deneyimli arkadaşlarım, şu an tam bir eğitim için çok erken evet ama bu aylardan itibaren yapmam gereken bir şeyler var mıdır acaba? Mesela ıkındığı zaman kaka mı yapıyorsun diye sorarak ona yaptığı şeyin kaka olduğu konusunda bilinçlendirmeye çalışıyorum, poposuna dokunup kaka var mı annecim burada diye soruyorum, bezini değiştirirken gösteriyorum bu senin kakan diye, kaka çiş kelimelerini öğretmeye çalışıyorum. Evde yalnızsak klozete otururken kapım açık olur, odasından beni görür. Model olmak için açarım. Bazıları mahremiyet açısından uygun bulmuyor ama daha küçük olduğu için ben böyle yapıyorum. Zaten tam anlamıyla her yerimi görmüyor sadece oturur pozisyonda görüyor beni. Başka yapmam gerekenler var mıdır acaba