cansucaz canım benim keyfi ne zaman isterse o zaman emekliyor ya da yürüyorlar, benim kızım da geç emekledi ilk başta komando gibi sürünerek gidiyordu ama bir anda emeklemeye başladı biz gösteriyorduk ara ara, demek ki onu kafaya yazmış sonradan yaptı, şimdi de 15 aylık yeni yeni 2 3 adım atıyor poposunun üstüne düşüyor 😄😂herşeyi zamanla yapıyorlar merak etme