Merhabalar kızım 29 aylık çiş ve kakasının fazlasıyla farkında ve tuvaletlerini gizli yapardı önceden aynı zamanda çiş yaptım kaka yaptım gibi cümleler kuruyor. Bugün 1. günümüz 3 kere tuvalete çiş yaptı gerisini kaçırdık. Söyledi gidene kadar yaptı. Sorum şu geceyi de aynı anda kesmek istiyorum. Tekrar gece bez kesmekle uğraşmak istemiyorum ama nelere dikkst etmeliyim yada gece bezlemeli miyim. Gece kaç kare kaldırmalıyım gibi gibi kafam çok karışık. Daha öncede deneyimledik 2 yaşından küçüktü öğle uykusunda çiş kaçırmıştı her yeri ıslandı uykusu bölündü kıyamadım diye tekrar bezledik. aynı şeyi yaşamak istemiyorum 😣